PinKiss
Masih Aku

Wednesday 27 December 2017 @ 02:18 | 0 Comment [s]




Dunia.. 
kenapa masih aku kejar?
sedangkan iman masih belum kukuh.

kadang-kadang terfikir
untuk apa sambung belajar?
untuk apa ada harta?
untuk apa jadi cantik?
untuk apa kejar semua yang ada kat dunia ni?
tak tau..
atau mungkin semua tu perlu, tapi aku yang masih tak paham.

iman kadang naik kadang turun
tapi macam biasa
selalu menurunnnnn
syaitan gemok2 hinggap kot
(padahal diri sendiri pemalasss)
haihh
diri sendiri masih tak kuat dengan ujian dunia
orang pandang kita baik tapi hakikatnya kita saja tau siapa kita
malu

diri sendiri dah sedar
kiamat dah dekat
tanda-tanda kiamat dah muncul
banyak bukan sikit
masih nak kejar dunia
kenapa tak duduk masjid je?
solat sunat
baca quran
dekatkan diri dengan ALLAH
entahlaa..

apa pun
sampai mana pon kita kat dunia ni
niatkan kerana ALLAH
aku percaya pada aturanNya
aku redha dengan semua yang jadi
serah semua pada DIA
semoga dilindungi
semoga diberkati olehNya
InshaaAllah
Aamiin.





 




Older Post



THE WRITER


Amalinna AR . 1993 . Selangor



MY LOVE


Juz wanna LOVE you in the HALAL way

MY SUPER HERO


It doesn't matter who my father was, it matters who I remember he was

MY HEARTS


Mother is the name of God in the lips and hearts of children,my life began with waking up and loving my mother's face

Update



Hobbies


There are memories in every picture




Find Me!

AmaLyna LoveIt


Aku pon ada MukaBuku gak laaa :D



Diary About